Dienstverlening

Hoe zet ik een actieve trainingsacteur in?

Posted on

Hoe zet ik een trainingsacteur in?

Hoe zet ik een actieve trainingsacteur in?

Als je verantwoordelijk bent voor het opleiden van nieuwe rekruten en je jezelf afvraagt: "Hoe zet ik een acteur in als onderdeel van mijn klantenondersteuningsproces?" hier zijn enkele snelle voor- en nadelen. Een implementatie vindt meestal plaats wanneer u hebt vastgesteld dat een acteur geschikt is om een bepaalde rol te vervullen, maar deze nog niet in een live-omgeving hebt geplaatst. Het voordeel is dat als de actor faalt of niet meer reageert tijdens een live gesprek, de klant de rol eenvoudig kan toewijzen aan een andere actor – het hele proces van het inzetten van de actor hoeft niet opnieuw te worden doorlopen.

Het enige nadeel van het inzetten van actoren als onderdeel van een klantondersteuningsproces is dat het extra risico's voor het team kan opleveren. Hetzelfde geldt als dezelfde acteur meerdere keren faalt. Als elke storing echter maar één keer voorkomt, is het algehele risico klein Training en acteursbureau – Hetsen & Visschers Inzetten trainingsacteur. Als er bijvoorbeeld tien verschillende soorten slechteriken zijn die een bank proberen te beroven, kunnen tien verschillende actoren één succesvolle overval plegen, terwijl dezelfde acteur tien succesvolle overvallen uitvoert maar één keer wordt betrapt, hij zal opnieuw worden toegewezen om op te treden in een andere locatie met een ander script. Het probleem hier is dat de extra tien slechteriken nog steeds proberen de bank te beroven, maar als ze allemaal falen, loopt niemand gevaar.

Het komt er dus op neer dat, hoewel er zeker nadelen verbonden zijn aan het gebruik van een trainingsacteur in uw klantenondersteuningsactiviteiten, deze geen groot percentage van uw middelen vertegenwoordigen. Overweeg om er een in te zetten wanneer er echt urgente problemen zijn, of wanneer je snel moet bepalen of een bepaalde actor geschikt is voor een specifieke rol. Toch moet u, als u van plan bent om een trainingsacteur in het klantenondersteuningssysteem van uw bedrijf te gebruiken, zowel de voor- als de nadelen van het gebruik ervan goed bekijken. Het is zeker de investering waard om wat geld uit te geven aan een trainingsacteur, maar je moet ze niet zomaar in een live-productieomgeving dumpen als je niet zeker bent van hun prestatievermogen. Zorg ervoor dat u weet waar u aan begint voordat u ervoor kiest om er een te implementeren.

Meer informatie op: https://hetsen-visschers.nl/